ZÁRVA LESZ AZ ÖNKORMÁNYZAT

Tájékoztatjuk a Tisztelt Ügyfeleinket, hogy Szécsény Város Önkormányzata Képviselő-testülete a 143/2022. (XI.29.) számú határozatában a Szécsényi Közös Önkormányzati Hivatalban 2022. december 22. és 2023. január 6. közötti időszakra igazgatási szünetet rendelt el. Az igazgatási szünet ideje alatt a Hivatalban a személyes ügyfélfogadás szünetel. Halaszthatatlan ügyekben (pl.: haláleset anyakönyvezése) 08.00 és 16.00 óra között a +36 70 331 2900 –as telefonszám hívható. Kérjük a tisztelt ügyfeleinket, hogy ebben az időszakban a kérelmeiket, igényeiket, panaszaikat, bejelentéseiket elektronikus, vagy postai úton juttassák el a hivatalba (hatosag.szecseny@gmail.com).
A Közös Önkormányzati Hivatalban az igazgatási szünetet követő első ügyfélfogadási nap: 2023. január 9.

dr. Pifka-Boda Zsuzsanna
jegyző