KORMÁNYZATI ÜGYFÉLVONAL

Az elektronikus ügyintézés elősegítése érdekében, 2021. január 1-től Kormányzati Ügyfélvonal (1818) segíti az ügyfeleket. A pandémia idején az elektronikus ügyintézés nagy szolgálatot tehet a járvány megfékezésében. Gyorsabban, egyszerűbben, érintkezés nélkül, otthonról intézhetik a lakosok és más ügyfelek hivatalos dolgaikat.
A 1818 a következő szolgáltatások ellátását biztosítja:
– segítségnyújtás a rendszerbe való belépéshez;
– technikai segítség az oldalon megjelenő szolgáltatások kapcsán;
– ügyfelek támogatása az ASP rendszer használata során;
– kapcsolattartás a központi szolgáltatóval, valamint az ügyféltámogatói feladatokat ellátó szervezetekkel;
– intézhető ügyekkel kapcsolatos tájékoztatás;
– SZEÜSZ-szel kapcsolatos panaszok, közérdekű bejelentések, észrevételek fogadása, kivizsgálása, továbbítása, megválaszolása.