ÁROP – 1.A.2

ÁROP – 1.A.2
„A POLGÁRMESTERI HIVATALOK
SZERVEZETFEJLESZTÉSE”

Az Európai Unió és a Magyar Állam
által nyújtott támogatás összege: 17.100.000 Ft
A projekt az Európai Unió támogatásával,
az Európai Szociális Alap társfinanszírozásával
valósul meg.
Dokumentumok:
  • Projekt összefoglaló letöltés
  • Vállalati és lakossági lekérdezés eredménye letöltés
  • Környezeti Fenntarthatósági Terv letöltés
  • Környezetbarát közbeszerzési eljárás érvényesítése letöltés

Városunk sikeres pályázatot nyújtott be 2008. nyarán a Nemzeti Fejlesztési Ügynökség által meghirdetett Államreform Operatív Program keretében kiírásra került ÁROP-1.A.2 „A polgármesteri hivatalok szervezetfejlesztése” témában, amely az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Alap társfinanszírozásával valósul meg. A pályázat célja olyan új szervezési-működési kultúra széleskörű elterjesztése a polgármesteri hivatalban, amely a stratégiai menedzsment, az eredményességi szemlélet, a felügyelt intézmények felé a jó gazda hozzáállás és a költséghatékonyság javításával erősíti a hivatal ügyfélkörének nyújtott közszolgáltatások színvonalát.

Az önkormányzatnál az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Alap társfinanszírozásával az Államreform Operatív Program keretében megvalósításra kerülő szervezetfejlesztési projekt eredményeként megtörtént az érintett önkormányzati dolgozók képzése.

ÁROP - 1.A.2

Az önkormányzatnál az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Alap társfinanszírozásával az Államreform Operatív Program keretében megvalósításra kerülő szervezetfejlesztési projekt következő eredményeként koncepciók, javaslatok készültek az önkormányzat gazdálkodási, kommunikációs, és belső eljárásainak korszerűsítésére, folyamatainak fejlesztésére.

Az önkormányzatnál az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Alap társfinanszírozásával az Államreform Operatív Program keretében megvalósításra kerülő szervezetfejlesztési projekt végrehajtásának újabb lépéseként megtörtént az önkormányzat működésének helyzetelemzése, az önkormányzat működésével való elégedettség mérése. Az adatfelvétel eszközei voltak a szécsényi lakosság és a szécsényi székhelyű cégek telefonos lekérdezése.

Az önkormányzatnál az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Alap társfinanszírozásával az Államreform Operatív Program keretében megvalósításra kerülő szervezetfejlesztési projekt részeként közel 200 elektronikus ügymenetleírás készült el, melyeknek egy része elérhető a városi honlapon, melyek segítségével bővül az online tájékozódás lehetősége a hivatali ügymenetek kapcsán.

A közreműködő szervezet elérhetősége:
Cím: VÁTI Nonprofit Kft. 1016 Budapest, Gellérthegy u. 30-32.
Telefonszám: 06-1 -224-3100
Honlap: http://www.vati.hu

Irányító hatóságok elérhetőségei:
Nemzeti Fejlesztési Ügynökség
Miniszterelnöki Hivatal honlapja

Kedvezményezett elérhetősége:
Cím: Szécsény Város Önkormányzata, 3170 Szécsény, Rákóczi út 84.
Telefonszám: 06-32-370-199
Honlap: http://www.szecseny.hu

Új Magyarország Fejlesztési Terv

Szécsény Város Hivatalos Weboldala

Sürgős esetekben!

Telefon:

+36 70/529 4242;

E-mail:

okm.szecseny@globonet.hu