INGATLAN PÁLYÁZAT 2.

Pályázati felhívás

Szécsény Város Önkormányzata Képviselő-testületének 186/2017.(X.24.) számú határozata nyilvános pályázat útján értékesíti az önkormányzat tulajdonában álló,

Szécsény, Bacsó Béla út 1. szám, 1424 helyrajzi szám alatt található, az ingatlan nyilvántartás szerint kivett beépítetlen terület megnevezésű, 239 m2 alapterületű ingatlanát. 

  1. Pályázat induló ára: 1.000.000 Ft, azaz ötszázezer forint. 
  1. Pályázati biztosíték összege: Pályázati induló ár 10%-nak megfelelő összeg: 100.000,- Ft azaz egyszázezer forint.

Az összeg megfizetése Szécsény Város Önkormányzata K&H Banknál vezetett 10402142-21424304 számú fizetési számlájára átutalással történhet. A nyertes által befizetett biztosíték összegét a vételárba be kell számolni. A pályázati biztosíték összege a pályázaton részt vett, de nem nyert pályázó részére visszafizetésre kerül az eredményhirdetést követő 15 munkanapon belül a pályázó által megadott bankszámlaszámra. 

  1. Fizetési feltételek: A pályázat nyertesének az adásvételi szerződés megkötését követő 15 napon belül, egy összegben kell megfizetni Szécsény Város Önkormányzata K&H Banknál vezetett 10402142-21424304 számú fizetési számlájára.
  1. Az ingatlan megtekintésének időpontja: Előzetes telefonon történő egyeztetés alapján a pályázat benyújtására megjelölt határidőt megelőző nap 1600 óráig. (32/370-199/217 mellék Hanzel Balázs)
  1. Pályázatot kiíró szerv neve: Szécsényi Közös Önkormányzati Hivatal

3170 Szécsény, Rákóczi út 84.

  1. Pályázat célja jelleg: Nyilvános, pályázat útján történő értékesítés
  1. Pályázat benyújtásának helye: Szécsényi Közös Önkormányzati Hivatal

3170 Szécsény, Rákóczi út 84.

  1. Pályázat benyújtásának határideje: 2017. december 20. napja 1000 óra
  1. Pályázat benyújtásának módja: A pályázatot zárt borítékban, a Szécsényi Közös Önkormányzati Hivatal Jegyzőjénél kell leadni.

                              (3170 Szécsény, Rákóczi út 84., Városháza)

A borítékra a következő szöveget kell ráírni: „PÁLYÁZAT–SZÉCSÉNY, BACSÓ BÉLA ÚT 1.”

  1. Ajánlati kötöttség minimális időtartama: a pályázat benyújtási határidejét követő 60 nap
  1. A pályázatra vonatkozó kérdések feltevésének, az esetleges további információszerzés helye és ideje: Előzetes telefonon történő egyeztetés alapján 2017. december 17. 1300óráig. (32/370-199/217 melléken Hanzel Balázs)
  1. Pályázat bontás: 2017. december 20. 1100 óra
  1. A pályázat eredményéről történő értesítés: a bontást követő 15 napon belül, írásban történik. 
  1. Pályázat tartalma:
  • pályázó neve (születési neve), aláírása
  • anyja neve
  • születési hely, idő
  • lakóhely
  • adóazonosító jel (jogi személy, vagy jogi személyiséggel nem rendelkező gazdálkodó szervezet esetén a nyilvántartási száma)
  • bankszámlaszám
  • a megvásárolni kívánt ingatlan azonosítója
  • felajánlott vételár
  • pályázati biztosíték megfizetéséről szóló igazolás
  • nem természetes személy pályázó a pályázat részeként köteles benyújtani a nyilvántartásba vételét igazoló okirat, valamint aláírási címpéldány, illetve képviseleti jogosultságot igazoló okirat egyszerű másolatait, indokolt esetben ezen okiratok hiteles másolatait, vagy eredeti példányait
  • nyilatkozat a pályázati felhívásban foglalt feltételek elfogadására, a pályázó által vállalt kötelezettségekre, a vételár összegére, teljesítésére, az ajánlati kötöttségre. 
  1. Pályázat nyertese: a legmagasabb vételárra ajánlatot tevő pályázó 
  1. Szerződéskötés tervezett időpontja: az eredményhirdetéstől számított 10 napon belül
  1. Vételár megfizetésének feltételei: a vevő a vételárat a szerződéskötéstől számított 10 napon belül köteles megfizetni. Az eladó tulajdonjogát a vételár teljes kiegyenlítéséig fenntartja, illetve elállási jogát gyakorolja, ha a vételár megfizetése nem történik meg a meghatározott időre. 

Érvénytelen a pályázat:

  • ha azt a benyújtásra meghatározott határidőn túl nyújtották be
  • ha nem felel meg a pályázati kiírásban foglaltaknak,
  • ha a pályázat hiányos,
  • ha az ajánlott vételár alacsonyabb, mint az induló ár.

Meg kell ismételni a pályázati kiírást:

–     ha az előírt határidőig egyetlen egy érvényes pályázatot sem nyújtanak be.

A Szécsényi Közös Önkormányzati Hivatal, mint pályáztató fenntartja jogát arra vonatkozólag, hogy a pályázat során ajánlatot tett egyik pályázóval se kössön szerződést, és ily módon a pályázatot – akár indokolás nélkül is – eredménytelennek minősítse.

Ha a pályázati eljárás eredményeképpen több azonos összegű, legmagasabb vételárat kínáló ajánlat is érkezik, a legmagasabb vételárat kínáló ajánlattevők között – a polgármester döntése alapján – licit-tárgyalás tartható vagy a pályázati eljárás megismételhető. Licit-tárgyalás tartása esetén annak helyéről, időpontjáról és menetének részletszabályairól a jegyző tájékoztatja az érintett ajánlattevőket.

Szécsény, 2017. november 17.

……………………….                                              ……………………………..

Stayer László                                                            Dr. Végh Adrienn

polgármester                                                                     jegyző

LETÖLTHETŐ PÁLYÁZATI ŰRLAP

LETÖLTHETŐ NYILATKOZAT

Ingatlan pályázat

Pályázati felhívás

Szécsény Város Önkormányzata Képviselő-testületének 186/2017.(X.24.) számú határozata nyilvános pályázat útján értékesíti az önkormányzat tulajdonában álló,

Szécsény, 1591 helyrajzi számú (természetben: Szécsény, Avar út 4. szám alatti), az ingatlan nyilvántartás szerint kivett beépítetlen terület megnevezésű, 165 m2 alapterületű ingatlanát. 

  1. Pályázat induló ára: 500.000 Ft, azaz ötszázezer forint. 
  1. Pályázati biztosíték összege: Pályázati induló ár 10%-nak megfelelő összeg: 50.000,- Ft azaz ötvenezer forint.

Az összeg megfizetése Szécsény Város Önkormányzata K&H Banknál vezetett 10402142-21424304 számú fizetési számlájára átutalással történhet. A nyertes által befizetett biztosíték összegét a vételárba be kell számolni. A pályázati biztosíték összege a pályázaton részt vett, de nem nyert pályázó részére visszafizetésre kerül az eredményhirdetést követő 15 munkanapon belül a pályázó által megadott bankszámlaszámra. 

  1. Fizetési feltételek: A pályázat nyertesének az adásvételi szerződés megkötését követő 15 napon belül, egy összegben kell megfizetni Szécsény Város Önkormányzata K&H Banknál vezetett 10402142-21424304 számú fizetési számlájára.
  1. Az ingatlan megtekintésének időpontja: Előzetes telefonon történő egyeztetés alapján a pályázat benyújtására megjelölt határidőt megelőző nap 1600 óráig. (32/370-199/217 mellék Hanzel Balázs)
  1. Pályázatot kiíró szerv neve: Szécsényi Közös Önkormányzati Hivatal

3170 Szécsény, Rákóczi út 84.

  1. Pályázat célja jelleg: Nyilvános, pályázat útján történő értékesítés
  1. Pályázat benyújtásának helye: Szécsényi Közös Önkormányzati Hivatal

3170 Szécsény, Rákóczi út 84.

  1. Pályázat benyújtásának határideje: 2017. december 20. napja 1000 óra
  1. Pályázat benyújtásának módja: A pályázatot zárt borítékban, a Szécsényi Közös Önkormányzati Hivatal Jegyzőjénél kell leadni.

                (3170 Szécsény, Rákóczi út 84., Városháza)

A borítékra a következő szöveget kell ráírni: „PÁLYÁZAT–SZÉCSÉNY, 1591 HRSZ.”

  1. Ajánlati kötöttség minimális időtartama: a pályázat benyújtási határidejét követő 60 nap
  1. A pályázatra vonatkozó kérdések feltevésének, az esetleges további információszerzés helye és ideje: Előzetes telefonon történő egyeztetés alapján 2017. december 17. 1300óráig. (32/370-199/217 melléken Hanzel Balázs)
  1. Pályázat bontás: 2017. december 20. 1000 óra
  1. A pályázat eredményéről történő értesítés: a bontást követő 15 napon belül, írásban történik. 
  1. Pályázat tartalma:
  • pályázó neve (születési neve), aláírása
  • anyja neve
  • születési hely, idő
  • lakóhely
  • adóazonosító jel (jogi személy, vagy jogi személyiséggel nem rendelkező gazdálkodó szervezet esetén a nyilvántartási száma)
  • bankszámlaszám
  • a megvásárolni kívánt ingatlan azonosítója
  • felajánlott vételár
  • pályázati biztosíték megfizetéséről szóló igazolás
  • nem természetes személy pályázó a pályázat részeként köteles benyújtani a nyilvántartásba vételét igazoló okirat, valamint aláírási címpéldány, illetve képviseleti jogosultságot igazoló okirat egyszerű másolatait, indokolt esetben ezen okiratok hiteles másolatait, vagy eredeti példányait
  • nyilatkozat a pályázati felhívásban foglalt feltételek elfogadására, a pályázó által vállalt kötelezettségekre, a vételár összegére, teljesítésére, az ajánlati kötöttségre. 
  1. Pályázat nyertese: a legmagasabb vételárra ajánlatot tevő pályázó 
  1. Szerződéskötés tervezett időpontja: az eredményhirdetéstől számított 10 napon belül
  1. Vételár megfizetésének feltételei: a vevő a vételárat a szerződéskötéstől számított 10 napon belül köteles megfizetni. Az eladó tulajdonjogát a vételár teljes kiegyenlítéséig fenntartja, illetve elállási jogát gyakorolja, ha a vételár megfizetése nem történik meg a meghatározott időre. 

Érvénytelen a pályázat:

  • ha azt a benyújtásra meghatározott határidőn túl nyújtották be
  • ha nem felel meg a pályázati kiírásban foglaltaknak,
  • ha a pályázat hiányos,
  • ha az ajánlott vételár alacsonyabb, mint az induló ár.

Meg kell ismételni a pályázati kiírást:

–     ha az előírt határidőig egyetlen egy érvényes pályázatot sem nyújtanak be.

A Szécsényi Közös Önkormányzati Hivatal, mint pályáztató fenntartja jogát arra vonatkozólag, hogy a pályázat során ajánlatot tett egyik pályázóval se kössön szerződést, és ily módon a pályázatot – akár indokolás nélkül is – eredménytelennek minősítse.

Ha a pályázati eljárás eredményeképpen több azonos összegű, legmagasabb vételárat kínáló ajánlat is érkezik, a legmagasabb vételárat kínáló ajánlattevők között – a polgármester döntése alapján – licit-tárgyalás tartható vagy a pályázati eljárás megismételhető. Licit-tárgyalás tartása esetén annak helyéről, időpontjáról és menetének részletszabályairól a jegyző tájékoztatja az érintett ajánlattevőket.

 

Szécsény, 2017. november 17.

……………………….                                              ……………………………..

Stayer László                                                            Dr. Végh Adrienn

polgármester                                                                     jegyző

LETÖLTHETŐ PÁLYÁZATI ŰRLAP

LETÖLTHETŐ NYILATKOZAT

Kastély Szalon különkiadás

A szécsényi Kubinyi Ferenc Múzeum újabb Kastély Szalon beszélgetése a jubileumi korba lépett DR. BEER MIKLÓS úrral, a váci egyházmegye püspökével.
Időpont: 2017. november 15., szerda délután 5 óra
Helyszín: Kubinyi Ferenc Múzeum, Szécsény Ady út 7.

ÁLLÁSAJÁNLAT

Szécsény és Térsége Humánszolgáltató Központ                       

a “Közalkalmazottak jogállásáról szóló” 1992. évi XXXIII. törvény 20/A. § alapján

pályázatot hirdet

Szécsény és Térsége Humánszolgáltató Központ

vezető gondozó

munkakör betöltésére.

A közalkalmazotti jogviszony időtartama:

határozott idejű 2018. 12. 31-ig –ig tartó közalkalmazotti

jogviszony                       

Foglalkoztatás jellege:

Teljes munkaidő

A munkavégzés helye:

Nógrád megye, Szécsény, .

A munkakörbe tartozó, illetve a vezetői megbízással járó lényeges feladatok:

ápoló, gondozó munka szakmai irányítása, szakmai munka összehangolása, szakmai egység feladatköréből adódó nyilvántartási, adminisztrációs feladatok végrehajtása, adatszolgáltatása, a dokumentációk és a szakmai munka ellenőrzése.

Illetmény és juttatások:

Az illetmény megállapítására és a juttatásokra a “Közalkalmazottak jogállásáról szóló” 1992. évi XXXIII. törvény rendelkezései az irányadók.                       

Pályázati feltételek:

•         Középiskola/gimnázium, 1/2000. (I.7.) SzCsM rendelet 3. sz. mellékletben (vezető gondozó más szociális szolgáltatással integrált szolgáltatás esetén) előírtak szerint,

•         Alap szintű MS Office (irodai alkalmazások),

•         büntetlen előélet, magyar állampolgárság, munkaköri orvosi alkalmasság, 3 hónap próbaidő

A pályázat elbírálásánál előnyt jelent:

•         Helyismeret,

•         szakmai tapasztalat.

Előnyt jelentő kompetenciák:

•         Jó szintű problémakezelő és megoldó készség

•         Jó szintű kommunikációs, konfliktustűrő készség

•         Önállóság

•         Empátia, tolerancia

•         Kiváló szintű együttműködő és kapcsolatteremtő képesség

A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások:

•         részletes szakmai önéletrajz,

•         motivációs levél

•         az iskolai végzettségeket, szakképesítéseket igazoló bizonyítványok, okiratok másolata

•         erkölcsi bizonyítvány

A munkakör betölthetőségének időpontja:

A munkakör a pályázatok elbírálását követően azonnal betölthető.

A pályázat benyújtásának határideje: 2017. november 30.

A pályázati kiírással kapcsolatosan további információt Csák Andrea nyújt, a 06-32-370-011 -os telefonszámon.

A pályázatok benyújtásának módja:

•         Postai úton, a pályázatnak a Szécsény és Térsége Humánszolgáltató Központ címére történő megküldésével (3170 Szécsény, Rákóczi út 41. ). Kérjük a borítékon feltüntetni a pályázati adatbázisban szereplő azonosító számot: 1620-2/2017. , valamint a munkakör megnevezését: vezető gondozó.

•         Elektronikus úton Csák Andrea részére a szecsenygyjsz@gmail.com E-mail címen keresztül

A pályázat elbírálásának határideje: 2017. december 1.

Szécsény Város Hivatalos Weboldala